今日開始又返學嚕* =0='
很累的..閱讀堂 +++郭
sir發脾氣∼之後中文堂:
周sir又唔知做咩-0-又發
脾氣呀>.......<
英文:原來唔係vocab quiz
係默書! 好彩miss eng知
我地咁 ,so只默seen=\/=
thz~
地理 :幾開心! 睇歌詞#-#
化學 :要測ch.5 =0=' 好彩
渭講左 會出個元素表|謝謝
你呀^0^
lunch ,要留係學校食____
1點2就上左去搵楊姑娘!
然後就開始唱嚕!
數學: 又quiz! 難的|0|
生物:幾開心呀>~< 嘻嘻
放學啦 ,然後又去社工室+
同佢地一齊唱歌!大約5點
幾就走啦~同渭去左買野&
食野)*( 之後搭車走嚕 '
聽日義工=\=..大家加油
呀
|