星期五啦>\/<
今日同pool食早餐 ..飽! 之後郭sir講咩籌款 , [ miss eng 跳土風舞 =0=?] 之後中文 : 周sir冇番呀 跟住渭佢地調左過黎~ 笑的?
英文 : 做listen,,聽唔明
地理: quiz , 唔多識!= . =
化學: quiz嚕* 唔夠時間|-|
lunch , 去左飲茶呀___ 跟住=__=' 唉,食左杯軟雪糕
數學 :冇乜聽書><玩的
生物 :幾開心..但 -0-''''''
放學 ,走嚕*番屋企訓覺=\/=
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 86 | »
好友