補*311
今日10點幾起左身!洗頭 , 睇下電視~然後出門口嚕* 冇遲到^^仲好早就到左啦 =0=?[我盲了 ] 完全睇 唔到渭係前面!之後陪佢 買鞋' 然後想去睇戲---天生 一對...call埋維係凱都等! 接著同渭去左買包食!美味 之後行去等維睇啦∼ 其實 部戲幾好睇-0-..但好少 側田~.~唉 | 睇完 ,,去 行下咁 ,之後go 美食廣場 7點到番左屋企嚕∼然後 msn ..電話 ,訓覺=0=' 一天就這樣過了><
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 86 | »
好友