今日好似平時咁!同pool
一齊番=\/= 又見到miss
yu =0=
中文閱讀: ma ma地啦..
悶呀~
中文:背書 =______=唔太
識=~=跟住就抄抄抄 ,,寫左
好多野 '
英文 :悶悶的 ,,仲好眼訓...
[莫非是我們=????= ]
地理 :悶......................
化學 :對w.s ,,做工作紙!完了
lunch ..去左盈風 !番到學校
食糖>~< 謝( 琦)既朱古力!
呵
數學 :同琦係到玩..[笑 ]俾
sir罵'' 跟住又嗌我答問題-0-'
唔識++ 之後力奇同琦[篤]我
條腰...= 0= 笑的??
bio: 出左去行公園 =.=''
石傻好串∼ = =\/
放學 ,同維 ,琦&渭去左市中 /
行左一陣後..食野 -0-'傾計
無奈的| 之後搭車番家!
今日幾開心既=-=
|