今日8點幾返到去!冇咩人呀~
之後就入禮堂 ,沈唔舒服...
要好番呀>. <跟住祈禱'唱詩等
等 =0=''之後又有咩叮王-.- 跆
拳道 d 人真係勁!好睇^^ 然後
到f.3抽 獎 , 抽中了渭= =她很
無奈@.@ 哈哈 之後上番課室 ,
大食會..幾 好食既 但隔離班d
野仲好食 =~=接著玩遊 戲||
有點兒悶∼ 之後又估歌仔 ..
好難=3=唔識____ 跟住放學
啦''' 同維去左大快活食野!
好飽^0^ 因為我地兩個都唔
太想 返屋企 ,, 所以就周圍行
啦-0- ''' 嘻 ,幾 開心-\/-大約
4點幾! 見 到呀 pool呀>~<
又一齊行 // 去 到盈風 見到
[ 米連]同譚佩!!!!!!!! = = 之後
葉十去左補習啦!同
pool走嚕 ..6點幾返到屋企~
|