星一嚕!-12/12
今日都幾早返到學校! 之後做數學功課!=0='' 十分眼訓-3-又睇圖書 第一堂[ 電腦:幾好! free!^0^ ] 週會:呀sir佢.. ..@.@ epa:派卷 ,72分!之後 傾傾計~ art :新呀sir=-=' 惡? lunch ,,去左大興食! 幾好=\/= eng: 聽書! 中文:派作文卷!48.5肥了 ><之後計番有51分 放學..去左市中心! 之後又係吉野家食野 好美~ 之後買鞋..... 跟住番home嚕! 今日過得不錯=.='''
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 86 | »
好友