今日考埋最後一日咋..^^物理&list dict
物理真係好難!-0- list*dict都mama
地啦!個份填字冇做到... 唔知要做呀=3=
之後放學嚕.. 很開心呀!同維_渭去左唱k
跟住佢地番屋企 ,, 我就要買野食啦~=.=
去到三聖 ' 等渭同瑤黎..之後就一齊買野
食啦.. 然後搭taxi@@ 就去咩old咖啡灣
去到 , 俾miss yu捉-0-||唉!!!!!!!!!!!!
之後去左渭屋企.. .... ..換衫~
之後返番去嚕~= ='' 點知miss yu走左
|-| 跟住就bbq啦!幾開心既!幾開心既!/-\
冇耐無電...去左沙灘坐!傾計,,傾計
之後就走嚕>< 同維一齊搭505*
去到麒麟..搵taxi' 番到屋企..好累!
沖埋涼訓嚕
|