今日都係早返呀^^之後同渭一齊無
聊下咁@-@ 跟住睇圖書! 好悶哦=0='
電腦: 考試!有得睇筆記^0^36分
週會: 同維&渭 , ,傾計..傾計!笑~
epa: 悶悶地過了一堂 ,個呀sir又唔放
art :整手 .. [玉]色??-0-'原來冇既|-|
lunch ,,同渭*pool去了椰林閣>~<開心
開心!d野食好耐都未黎呀=-=岩岩好返到
學校!
英文 : 同維坐了一起=\/=傾計~
中文:默書|0\ .. 謝enya! >~<
放學 , 同沈'渭&姚玉走了!去了7-11
又係很開心地聊天..
番到屋企.. .. ..就訓覺嚕
|