補打! 旺角記
今日9點幾起左身! 因為要去mk!=\/=
11點幾去市中心等渭 .維~原來我同妹唔
係最遲!之後係車到 .. 見到曾志偉個字??
去到旺中' 開頭唔知做咩.. .. .我發神經了
對不起=/= 之後冇事嚕~行得好開心|| 跟
住去左朗豪坊 ,, 又係長電梯=3= 嚇
我同呀妹都買左個袋^0^又去左無印買野
嘻! 4個都一袋二袋= =\/ 開心 , 開心++
之後行多陣 , 搵車搭|_| 7點幾番到屋企嚕'
跟住玩電腦 __同渭傾左陣電話
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 86 | »
好友