login logout fourm member

補打! 旺角記

2005 年 11 月 5 日  星期六 晴天

今日9點幾起左身!  因為要去mk!=\/=

11點幾去市中心等渭 .維~原來我同妹唔

係最遲!之後係車到 .. 見到曾志偉個字??

去到旺中' 開頭唔知做咩.. .. .我發神經了

 對不起=/= 之後冇事嚕~行得好開心|| 跟

住去左朗豪坊 ,, 又係長電梯=3= 嚇

我同呀妹都買左個袋^0^又去左無印買野

嘻! 4個都一袋二袋= =\/ 開心 , 開心++

之後行多陣 , 搵車搭|_| 7點幾番到屋企嚕'

跟住玩電腦 __同渭傾左陣電話

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 86 | »

暱稱: _]..`|| kat 3`
性別: 女

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

好友

尚無任何好友