| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 |
今日都好似平時咁返學..原來宗教
唔洗交-3-' 睇報紙~ 第一堂 :
中文 [ 悶死嚕
'"好想訓 ]
數學 [quiz! 無人理我|/\|唔識]
英文 [聽listen __唔識-0- ]
物理 [又quiz!識小小 ++呀sir好蠢]
lunch! 去左椰林閣 .. 開心 ^^
音樂 [ 好難! 完全唔識嚕|/ // ]
英文 [ 對listen 答案-0-又有糖]
3:00放學 .. 同渭!沈走 ...番到屋企
打日記
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|