今日好早就返到學校嚕!冇乜野做~但開locker
個陣. . .. ..=0=' 唉呀 ,, 瘀的-.- 第一堂 :
電腦 [ 悶悶的 |又唔係好知佢講咩 ]
週會 [ 聽司徒華講野' 劉萍係度唱歌 oh ]
epa [ 悶到死嚕!好多都調左位=3= 我都 想呀! ]
art [ 幾好呀!專心畫畫.\-/. ]
lunch .. 同渭 , pool&琦食! ma ma地開心啦>0<
仍需努力=0= ' ' 哈~
eng: [ miss chau睇我地上堂! 但都係咁嘈既! -.-]
中文: [ 周sir無番=.= 好free呀!-\/- 壁報 ,, 無得醫了=/\= ]
放學 .. 開心!miss pooh番左黎!!嘻嘻'' 傾計! 之後我同pool走左嚕!
去左市中! 睇下d袋 .. 冇咩令 == 行下行下咁! 之後同佢去左美食廣場
食大碗麵!=\/=正! 7點番到屋企啦!渭! happy=\/=
|