今日返到學校..冇得上課室 ,-0-之後又可以
上番!=.='無奈~點知學校停電,熱死左-/\-''
d功課又未做 ,, 又難!=0='搞到我心煩 . 氣燥!
哈哈=-=之後呀sir話攞齊唒d野..然後落去早會-0-'
重死左...攞住咁多書!-.-'又熱 ,, 跟住郭sir唔知同我
講左d咩= = 忘記了!又聽d訓導老師講d今日既安排|-|
我地個班係107室上堂!有冷氣啦-\/-正~
eng:聽miss eng講功課!好多呀=/\=冇講書~''
之後去左禮堂聽劉萍講野-0-'佢唱歌[好.... ]=0='
跟住又聽野..好悶呀>< 到左lunch.同渭'琦'enya去左盈
(風)食呀! 之後我&渭!琦又搭的士||係度玩=\/=嘻嘻!笑
跟住數學堂:[ quiz!好難..唔識 ]
生物:[ 抄筆記 ,, 之後知道可能成個禮拜唔洗返學>\/< 但係會係d假期扣!
唔係咁like-3-]
放學,同渭 ,enya和她的愛人去左m記! 食下野'傾下計 之後就番家嚕~.~
然後訓覺-0-' 累累的
|