今日遲左幾個字先起身..很眼訓的
!架
k58又咁多人|迫死了=.=今日又早左返學校嚕..
原來早d番都幾好呀=\/=
閱報堂:冇報紙呀..副班主任開左電視俾我地睇新聞=0='
中文:笑死嚕!周sir好搞笑~
數學:悶到想死....唔知佢講咩

英文:幾好呀..個老師幾好人
物理:極悶!..仲冇得同渭佢地坐=/\=
音樂:跟學號-0-''顏sir要教書

英文:最後一堂 ,, 玩game!幾開心
之後同渭去左m記食包雪糕∼開心!開心^0^
跟住又等k58...好耐呀|-|' 6點返到屋企=0='
數學功課唔識!=~=oh
|