今日又好似以前咁返學=.=''很累的!昨天又失眠了

返到學校 ,, 終於可以上課室啦=\/=跟坐又落番去排隊..
好熱呀=3=!上番黎 ,, 又見到班主任
!!
中史:好悶哦∼又講埋d升中4d 野-. -
普通話:張詠儀 , -0-無聊的![ i don't like]
中文:有兩堂呀~周sir唔係度|作文 ,500字>'< 好難
數學:又係無無聊聊..要思考'' 我很蠢的=.=
英文:怎麼會唔係個兩位老師??'另一個黎既!完全唔
知佢係邊個..仲幾玩得同串得!^-^ 講d英文都幾好呀
放學..等渭先走!然後同yiu, enya,沈去新圍搭車~之後我
同瑤冇去到!去左711..食豆腐花|跟住又去左m記食雪糕!
哈!肥死了
..番到屋企!又要做功課-3-,,唉!
|