__10月4嚕~!
今日11點起左身...之後渭打黎-0-'我在刷牙中= =\/
之後食埋野先打番俾渭咋!係咁傾傾傾!講左好多野呀><
=0=' [ 郭sir點解打俾我啦?? ..仲要打3次== 其他人又會冇既 ]
難明.......跟住又同enya msn~之後我妹miss打黎!話要番學=/\=
慘的'好多功課呀 做死人嚕!跟住渭又打黎..一齊研究功課~謝佢幫我
解數學呀>\/<thz唒! d數學難到死,, 直到8:00 先可以做唒功課=-='
=3=聽日返學..唔想
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 86 | »
好友