今日一返到學校..開locker-0-,做功課!好彩渭
幫我做左數學!thz= =\/跟住就睇tv同閱報!都唔
知可以睇得邊樣!=0='''第一堂
eng:悶悶的!但係又講得幾好喎=\/=
生物:串字..=.='又係我同葉+ 又要測驗了

數學:都唔知佢講咩 ,, 好似冇教過咁> <
中文:又係好好笑呀!勁串人-0-'
lunch ,, 同渭&pool去左x源島!又差d遲到!都係搭[的]趕番黎
化學:實驗=-=都幾好玩既!
歷史:個呀sir講得幾好呀~都有d聽書既
放學..又做壁報-0-'oh|就快交嚕-.-跟住發生了一d事情=.=''
做到6點幾..呀黃sir請食m記!thz!係到講下野咁-0-'
|