-0-'今日又好似平時咁嚕!又係咁早返..
第一堂..閱讀!悶到死 ,, 好想訓覺呀=.=''
中文:周sir..哈!笑死=\/=
英文:幾留心呀~miss eng講野真的不錯><
好過missip好多呀~又明佢講咩-...-''
地理:霍sir又好似以前咁..悶悶的|-|
化學:黃濟宏成日加人分-0-''真的很無奈........
lunch!落雨呀 ,, 係學校食!很多人哦=.='''企係度
食野=-=之後數學:悶悶的|..又唔係幾識咁-3-'唉!
最後一堂生物=/\='問野 ,, 好彩問中文!識既......
之後同渭去左良景m記食野=~=good!
聽日要做中史project

|