9月2日*
今日又要返學了=/\=''唔想的!慘∼ 一朝早返到去
早會..悶的!之後上課室 ,,個班主任[ 黃欣健 ]講野
勁悶!!真係可以訓嚕!哈 之後調位..同左兩個傻仔坐
無得講野嚕.. 小息 ,,同左渭,pool,維一齊!又好似以前
咁笑死嚕!終於放學嚕 ,, 之後去左良景!點知冇咩野食
又去左盈(風)啦..食完野 ,, 就番屋企了!好悶的! 同渭傾電話~
然後又訓左一陣! 好嚕..再見 好耐冇打過日記啦||
今日好黑仔-0-''個日記唔知做乜冇左-3-..又要打過 /!
都唔記得..
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 86 | »
好友