今日6點幾左起嚕!之後準備出門去海洋公園啦∼
然後等人=\/=...8點幾就去搭車><跟住轉車個陣
見到enya呀!去到好曬...= =之後去左m記依野後
就開始玩遊戲啦=\/= 嘻|\\一開始就玩動感影
院!!好正呀∼之後上纜車..很高的!help-/\\-..
跟住就玩海盜[ 旋 ]..睇人地玩個陣又唔係好驚.....
但一上到去..搖個陣 ,, 好似個心唔係度咁!唔嗌都唔得
個個都嗌到好大聲!!嚇到差d死咁滯=0=..落到去個
陣..心情都未可以平伏=--=!!又玩急流..以前玩都唔係咁驚
但係衝落黎個下...有種死既感覺~.~..嚇到都急埋=/\\=....
之後都玩左好多機動遊戲..恐怖的=0=\'\'\'\'\'\'跟住就去下參觀啦
個d魚好似識擺\post..望住d人影相!連魔鬼魚都竟然識笑=0=
之後又玩攤位遊戲....唔中的!哈哈~之後玩下水禮......好好玩呀
玩左兩次.成個人都濕唒!-0-\'\'個工作人員竟然有枝水炮......水槍點
夠佢\玩>0<\'\'=\\/=但成個人都涼唒!正爆...........................玩到7
點幾.就走嚕!然後去市中既元綠食野....11點幾番到屋企!!!嘻\'\'\'今日真係
好開心^0^ 但係聽日要番學呀.\-/. 累死!!
|