今日都係照平時咁番學哦!__d功課都未做唒-0-
很難-3-'好彩enya幫我做左d easy grammer=\/=
第一堂:體育 [做掌上壓 ..5下 ,幾好架啦=.='' 之後miss
張話個個都要入一次繩!唉~差唔多我d fd都入唒'得我未|-|
仲要幾次都唔得-__-真係瘀爆!好彩我最尾都入左呀>\/<thz
你地
]
體育2: [ 玩排球!'殺波' 都唔係好難既=3='玩完 ,, 就打下排球
可惜||都唔係好岩我玩-0-'運動白癡~跟住同enya傾左一陣傾]
數學 : [ ma ma地啦..要做好多數呀~.~ ]
英文: [quiz!唔係好識-0-'希望合格吧! ]
lunch ..同檸 ,渭&pool食!行行下'就同左enya.琦傾計!去到盈(風)
食麵!跟住同渭一路走一路傾=~= 之後art:[畫海報 ,, -0-'唔識畫=.=]
開社員大會 ,, 悶悶的!無聊哦-3-終於講完嚕 之後去左art室!等人哦
跟住就......唔打了=-='累累的!哈
|