今日朝早很快番了!維,好早返到黎-0-'個個都係度做
功課~我都係=\/=英文ws..做錯左=3=又要做過嚕...
之後中文閱讀 ,, 又睇書∼但今次e本書幾好睇^^
中文:周sir講d野好好笑><成日串人!
eng:好難=0= 都唔係好明miss講咩...
地理:悶悶的= =
化學:quiz!都識d既 ' '
之後lunch! 去左大興買飯| pool ??什麼事=-=
仲有...哈哈
之後數學堂: 悶!又唔識了=~=!唉呀
biology:quiz! 同渭一樣同分呀~ 我地點解成日同分=0=
放學! 去左m記坐了..同渭 .魚肉一齊傾下計 .. 食下野咁~
幾開心^0^ 番到屋企'' 打俾渭 __佢又打俾我!哈哈=.='''
跟住傾傾傾..玩電腦了