今日都幾早返到學校架-0-'之後又冇野做 行
黎行去 , 跟住又要開locker. .. 點解我地個locker
咁低=3=攞死人嚕!之後中文閱讀堂..好悶呀!><好想
訓教。第一堂:
中文 [ 悶悶的 .. 周sir好似係度發脾氣 , 其實自修都幾好 ]
英文 [miss eng話我地=0=' 有人睇堂個日咁嘈 ...無奈]
地理 [霍sir講書真係悶到.. 都冇人聽佢up ]
化學 [原來唔洗quiz=3= 又係度做工作紙了 ]
lunch..同渭&pool食=\/= 去左x源島! 好趕呀
遲到了一分鐘 .........
數學 [ 同enya傾計!開心 .開心~ 傾到最開心既時候 ,,
黃sir叫左我地企起身罰企-0-' 之後仲要做一條數|-| ]
最後生物 [ 做實驗-\/-幾好玩!之後quiz .. 都識既 ]
放學.. 同pool&meiling攞野=~= 之後回家了
睇tv! 幾好睇啦^0^