今日都好似平日咁呀!返到去 , pool問化學貼士!
之後英文閱讀=0='悶呀~書都冇睇過=~=第一堂:
公民 [ 玩d唔知咩遊戲>< ...]
數學 [唔明-0- 姚教我 @.@ 都唔明! 但thz! ]
宗教 [ 呀sir無番~.~ free!>~< 做下數學!終於都明d嚕]
中文[ 又唔測驗! 玩吧-.- 聽書呀~ ]
lunch同渭 ,維同pool一齊食lunch!=\/=幾開心 .. 但係= =
無奈了|.|
英文 [ oral !幾開心呀.. ]
物理 [悶到死! =/\= 快d放吧! ]
放學後 ,, 同渭&姚去左市中~ 睇左幾多野!令呀^^
又去左大快活食左好多野呀!
7點幾番到屋企嚕^0^
|