中秋節快樂!
今日10點幾起身..吃完早餐之後,,1點幾穿衫|整頭~出街去=0='
跟住同媽媽 , 哥同呀妹'仲有姨姨去杜香飲茶!吃了很多東西''飽飽的
跟住周圍行下..睇衫..鞋等等-0-'之後見到EO2..錢嘉樂同ekid-s之前o個
個成員![ 幾令仔=\/=] EO2同上鏡冇分別>0<'個光頭仔既頭好有光澤!哈~
之後買左副超!幾令的~不太貴,,$120-0-嘻''不是我給$$的|之後又行左一陣
番家了..跟住就食飯了 直到現在22:02=-=........
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 86 | »
好友