今天很早返到學校!悶悶地 , 之後又要睇圖書
好眼訓 =~= 跟住第一堂 : 中文[ 冇書.. ...
周sir又講笑嚕
英文 [ quiz!ma ma地識啦 ,, 之後派番之前d測驗卷 ]
地理 [調左位 ' 又quiz! 好難 =0 = 同渭笑哦! ]
化學 [ 悶悶地 ’又做w.s 嚕- .- ]
之後lunch , 同渭'pool係學校食! 幾開心既><買左
糖食= \/= 美味| 之後同渭行黎行去-.- 記得要做數學
活習! 渭幫我做 @-@ 謝謝你呀~請你食糖

數學 [ 派ch.2 測驗卷 29 分! 之後校長入左黎
佢話我地乖 -0- ]
小息! 知道唔洗quiz bio! happy=\/= 渭__誤會??
唔好意思><
bio : 做實驗...幾開心!渭 -be happy!
放學 ... 同維一路行一路玩=\= 死穴= 0 =跟住去左seven
之後番家了! sleep~ 溫物理=.=
|