返學天!'-
返到學校... ..又係咁! 悶~睇英文書 ,
=0='之後第一堂:
p.e [ 跑9分鐘! 13個圈' 累死=~=]
p.e [又p.e堂 , 跨欄!幾好玩=\/=]
數學 [ 好累 \ 又唔知佢講咩 ]
英文 [聽listen! 之後.. =3= ]
之後lunch , 係學校食! 幾好呀~仲係黑板畫
下畫!=.=
art: [幾好呀!唔識整 ,, 多謝渭幫我 = =\/]
放學, 去左睇祟粹一叮... 好悶-0- 之後4點就走佬
跟住傾下計 .. 番屋企~
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 86 | »
好友