今日去旅行^0^約左渭.維.pool&沈係
條橋等.. ..pool最早到!之後等等等 ,,
我地都遲到了=0="然後等車黎|有啦..有
啦!同維坐++我地都狂食野-\/- 很餓呀
@-@ 去到海防博物館!小小悶 __呀sir係
度影相-0- 大約11點3就走人' 去赤柱嚕!
一去到 ,就要行 好耐"先有麥當勞.. 好曬-3-'
係m記等好耐先 有位+++之後同渭..維!
沈~周圍逛=.= 又行去 沙灘] 唉!跟住同
維食ice cream=\/= 好味呀 之後又買左yes
|0| 就夠鐘 , 同維趕返去呀>< 跟住回程嚕 *
又係度食 , 食,食^^嘻嘻. .
大約4點返到學校!跟住同渭逗留了學校一陣
然後就回了家啦! 好累嚕
番到屋企 "" 玩電腦吧!
|