今日都好似平時咁樣呀!仲冇之前咁
凍呀!^0^ 跟住又睇報紙!又睇下電
視添∼第一堂:英文 [ miss唔舒服,
自己做自己野>.< 之後走火警-0-]
跟住小息食唔夠兩啖珍珠雞 .. 就打
鐘嚕!= =
生物 : 派卷 ,65分 = =\/
數學 : 太沈悶=//=
中文:幾開心! 呀sir又係度計分~
lunch , 去左大興食粥!幾好呀| 仲
食左好多糖^^
化學 :又派卷! 68*加埋總分有73-0-''
歷史 : 對卷嚕! [ 57]??
放學 同渭*維去左盈(風)食野 ...
好肚餓 >\/< 之後傾傾計 ...
好開心呀~ 仲同渭走左去市中逛街!
竟然見到黃欣健 老師!=0=番到屋企
很眼訓! 又傾電話= =訓左幾個字吧!
|