今日好大風..又好凍呀=3=又係
好早番左學校!之後又睇圖書...
好悶= =第一堂[公民] :悶悶地
數學:肥左=0= 46分
宗教:69分><
中文:54分呀!
lunch同渭'pool&維去左大拇指!
好美^^ 但係d野食好遲先黎=3=
英文: 仲未派g.e卷!
物理:23分 ,, 肥左!
放學 , 同渭去左市中! 之後買左
條頸巾!黑色的~ 跟住去左eat野
然後就回家了! 回到家 ,, sleep!
><' 睇電視' 呀旺|-|''
嘻嘻!呀哥買左側田同janice隻碟!
i like~thank you. ... .....
|