今朝好眼訓=.='又係度趕趕
趕!仲好凍呀~番到學校 ,做
功課'公民w.s -0-'三張?=3=
睇英文書.. ..沒有睇到呀!跟
住黃sir調左位!同奇仔&歷奇
坐*之後第一堂[公民] 有人
黎講輪椅呀∼
數學:校長黎左睇堂 ,之後要
做活動= = 之後好好笑><
宗教 :聽書! ma ma地悶啦
中文:謄文 ’’
lunch .. 去左石排食野!個
紅綠燈幾時會轉啦???等好
耐都係紅=3=
英文: 原來唔係miss eng-0-
好彩唔洗出去講野咋^^
物理:調了位..幾好笑!哈哈
放學 ..等埋meiling!然後一
齊去健生!朱古力^0^''''''
跟住係盈風食野 ~之後就
搭車回家去了|
現在是 19:11.. 88嚕
|