今朝如常和pool返!以為冇
早會..點知又有 ,,之後又冇返
 ̄□ ̄ 無奈吧∼
中史 :好彩唔洗quiz≧▽≦
普通話:說話考試(☉_☉)
ma ma地識咁
中文:無聊 ..小息知道紅雨
開心(\  ̄ ▽ ̄)o
中文: 聽聽下書 ,,話走得
=\/=
之後.......................
.............................
3點幾返左家 ...
傾陣電話就訓啦<( ̄︶ ̄)>
_________________________
ˋ0ˊ 要勤打日記=______=
|