從新開始.....忘記以前
記下一些經歷~其中的感情才是最珍貴~

 
katelau726

暱稱︰
性別︰
國家︰ 香港
學歷︰ 中學程度
職業︰ 學生
性格︰ 幼稚調皮
ICQ︰231337206
MSN︰ [email protected]
興趣︰ 生活閑情, 娛樂, 音樂, 遊戲

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2006-10-19
2006-10-08
BBQ
2006-09-24
2006-09-23



 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的連結 ::

Best fd~~


hoi ling
奶嫦
呀wing...
呀婷
珊珊
脆雞
詩仔
燒賣


 

RSS Feed
2006 年 8 月 13 日  星期日 晴天
2006-08-13

今日都係一早返聖堂啦~~

但係今日choir勁小人呀 >0<

因為choir好多人都去左camp

---------

仲諗著今日可以見到佢tim >_<

知唔知係邊個呢...

哈哈~~

---------

今日下午

同埋慕道班d人一齊食飯

哈~~都ok好食^^

---------

之後就同媽咪行左一陣街街就返屋企lu

--------

咁就過左一日喇~~

哈....

---------

                  

   

                                  

                                                                                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 8 日  星期二 晴天
2006-08-08

星期日如常咁去左聖堂

好開心呀~~

因為今日會去camp~~

--------

哈~~

去完聖堂

就一齊去食早餐...唔係...係食午餐先o岩.....

食完之後就去坐MTR

去到香港~~

佢地話仲有時間~~

所以就玩左個遊戲

哈~~好攪笑呀.....

---------

之後坐船入去長洲

有人帶錯路呀...=.="

--------

去到就分房啦~

之後就開始玩遊戲喇...

-------

玩完之後就食晚飯

但因為太早o既關係

所以唔係好想食

食完之後就要幫手洗碗

唉....

-------

之後就夜行啦~~

唔係太好玩~

有d悶....-3-

-------

晚禱之就落左去食宵夜∼∼

-------

我開始覺得有Francis幾好人

雖然識左佢唔係好耐~~

但係覺得佢幾好

哈~~

-------

之後我地女仔就去左男仔房玩啦~~

哈~~好攪笑呀~~

-------

到左第2日

好眼訓呀!!>3<

------

我地去左感恩聖祭

但係都唔唱歌o既

我唔鍾意呀....><

-------

之後同嘉嘉,佢地打左一陣波..~~

好耐都冇打過喇~~

-------

之後我地就食早餐啦~~

-------

玩遊戲

同佢一齊企呀...(("佢"係邊個))估下啦~~

好開心呀~~

哈~~

-------

之後去玩水柱啦~~

好玩

但係成身濕晒~~

------

d33濕晒呀~~

連d.....都濕埋

-------

之後玩彩虹傘

好靚呀~~^^

-------

最後就分享今個camp  ge過情啦~~

好驚呀~~

------

之後就離營lu

------

今次o黎個camp

好好玩呀

好開心
^^

------

但係

....有一個唔開心o既問題

就係....去完o黎個camp

都唔知幾時可以再見到佢

>_<...我諗最快都要下年暑假啦~~

唉....

點解要去咁遠讀書wo

唔捨得佢呀~~

--------

之後就返屋企喇~~

哈~

好累呀!!

-------

                  

   

                                  

                                                                                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 2 日  星期三 晴天
唔開心 感動

唉...好唔開心~

好想死呀

------

死左咪唔洗煩囉~

我知我係一個唔樂觀o既人

-------

但係我更加知道.....

如果我真係愛佢

就要學識放手

仲要更架珍惜同佢o既友誼

咁先係真真正正咁愛佢~~

--------

唉....好唔開心~~

點解咁快就要結束o黎段感情呀~~??

算啦~~

我諗o黎個係天主俾我o既考驗

要我學識

放手~~

---------

喊完之後就要從新振作呀~~

劉智君我知你一定做得到架...!!

                  

   

                                  

                                                                                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 29 日  星期六 晴天
2006-07-30

今日好眼訓好眼訓呀~~

但係又要做野~~

變態~!!

---------

今日成日到好累~~

好眼訓~~

--------

最終

係11:00am

頂唔信

--------

一直訓...訓到

1:15am

------

仲於訓醒喇~~

------

好似不醒人士咁~~

------

起左身就同左賴綺珊傾左一陣電話~~

之後唔記得左講開d咩~~

講到睇下佢info

點知...

一開~~

睇到d

勁嬲ge野~~

勁想"旭"佢

--------

講大話~~

-------

之後就同左琪琪傾電話~~

我同佢都勁嬲囉~~

O   晒嘴

==========

                  

   

                                  

                                                                                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 28 日  星期五 雨天
2006-07-28

今朝如常咁返學~~

好累呀~~

勁痴線囉~~

早到牙媽都唔應得~~

不過好再今日係最後一日~~

如果唔係,我真係死俾你睇~~

放學既時候明明就冇雨落架~~

點解劉m

又o黎樣又果樣~~

又話要見人~~

今日已經放遲左架啦~~

因為要聽個xx講埋d廢話~~

煩到xx

我同佢一出門口就落大雨

勁無奈~~

佢冇bring 雨傘呀~~

所以我要o者埋佢~~

我地o者左好似冇o者咁~~

濕晒~~

之後我同佢去左食野~~

食食下...

點知....

見到.....\./

唉....

--------------

食完之後

佢就去phoebe到

我就返屋企訓訓訓...

4點幾到起身

--------------

好眼訓呀~~

--------------

起身之後就換衣服~~

就去左媽咪公司~~

再去o果個咩"hello kitty secret house"

勁多野睇呀~

d  hello kitty勁靚呀~~

------------

林走之前就買左d野~~

d野貴到xx呀~~

-----------

之後就去左

德x廣埸到食野~~

間野勁好食呀^^

-----------

 

                  

   

                                  

                                                                                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]