|
今朝如常咁返學~~
好累呀~~
勁痴線囉~~
早到牙媽都唔應得~~
不過好再今日係最後一日~~
如果唔係,我真係死俾你睇~~
放學既時候明明就冇雨落架~~
點解劉m
又o黎樣又果樣~~
又話要見人~~
今日已經放遲左架啦~~
因為要聽個xx講埋d廢話~~
煩到xx
我同佢一出門口就落大雨
勁無奈~~
佢冇bring 雨傘呀~~
所以我要o者埋佢~~
我地o者左好似冇o者咁~~
濕晒~~
之後我同佢去左食野~~
食食下...
點知....
見到.....\./
唉....
--------------
食完之後
佢就去phoebe到
我就返屋企訓訓訓...
4點幾到起身
--------------
好眼訓呀~~
--------------
起身之後就換衣服~~
就去左媽咪公司~~
再去o果個咩"hello kitty secret house"
勁多野睇呀~
d hello kitty勁靚呀~~
------------
林走之前就買左d野~~
d野貴到xx呀~~
-----------
之後就去左
德x廣埸到食野~~
間野勁好食呀^^
-----------


|