暱稱︰君 性別︰ 女 國家︰ 香港 學歷︰ 中學程度 職業︰ 學生 性格︰ 幼稚調皮 ICQ︰231337206 MSN︰ [email protected] 興趣︰ 生活閑情, 娛樂, 音樂, 遊戲
:: 我的連結 ::
Best fd~~
~happy birthday to myself~
===========
今年既生日
冇約到d fd出街
因為唔想
好累...
我連學都冇返~~
哈哈~~
-------------
好多人都同我講~生日快樂~
好開心呀~~
多謝晒你地呀~~
哈哈~~^^
------------
今年我覺得
收到最好ge禮物
就係.........
同到某個人講野~~
((唔講名喇~~))
想知就估下啦~~
唉....我有兩個fd嗌左交呀~~
好傷心呀
佢地係好好既朋友~~
我唔希望...
佢地攪成咁呀
希望佢地快d好番啦~~^^
我知道男仔嗌交
女仔唔應該理...
但係我真係好希望你地冇事呀~~
-----------
琴日去完camp
都ok好玩
....
但係第一晚
就唔係咁開心
唉....
唔係咁鍾意呀
仲想偷走
----------
呵呵~~
但係到左第二日就幾好玩
但係最衰琪琪走左
唔係咁開心
得番珊珊
對佢ge印象
開始唔係咁好
有d自私
-------
次次我地俾人鬧
都係佢
--------
不過算啦
FD黎+嗎
都過左喇
---------
琴日係最後一日
有d唔捨得
唔捨得ge係
o岩o岩識ge fd
返到屋企
d手手腳腳
好痛呀
又黑左呀
唉.....
>_<
之前個幾個月..
唔係,之前果幾個禮拜溫過既書,
聽日就有結果/_\
(有d驚,但已成定局)
所以冇咩特別既心情,隨緣吧.
希望聽日唔好又多一單命案係大窩口發生啦,哈哈...
唉....重係覺得人生過得好冇意義,
差d咩呢,又講唔出... 等死吧............... !!