|
今日..唔係
應該係琴日
因為兒家係6:46am
----------
琴日唔洗補習~~^^
所以就同左卓嫻,牙wing,kinny同埋美兒去左一期
打波
---------
打左一陣
唔知邊個話想.....
---------
之後我就同牙wing
去左買
幾經辛苦終於買到喇
---------
卓嫻超勁
食左好似4~5支
---------
牙wing
就食左3支倒
--------
kinny都食左幾支
--------
我就食左2支
我唔係唔敢食
我係好驚
會變番好似以前咁
一日食一包
--------
而美兒就好似驚左咁
走左
-------
之後我就
返左屋企
--------
我隻手仲係好大味呀
--------
之後就去左學琴
--------
學完琴之後
就同左劉m,何詩游水
好凍呀>~<
-------
游游下奶嫦黎左
-------
玩左一陣之後
就上水喇~~
-------
之後就去左食野
--------
奶嫦就同一個xx一齊返去
--------
之後何詩同埋劉m
去左我屋企
攞錢
--------
之後我地去左唱k
--------
3,4點既時候劉m訓左
-------
我都開始有d眼訓
我都訓左一陣
-------
得番何詩一個係到唱
--------
之後俾錢既時候
何詩同果個經理
講價
---------
佢地終於俾左個9拆我地
---------
何詩d maths好叻呀
----------
本來去何詩屋企架
但最後都各自各返屋企
---------
之後我同劉m諗著去坐小巴
點知
小巴未開
--------
之後我地坐的士返屋企
--------
個白痴司機
唉....
-------
唔講喇
好累呀
-------


|