2005 年 12 月 21 日 星期三
今日講中文一分鍾* 出到黎,,Miss Ng又話吾夠鍾,,又要我唱聖誕歌* 要我再講過,,不過都系放完假先講* 今日又俾Miss Ng逼我地去咩耕種* 放過我同呀珺啦,,我地冇得罪你牙,, 今日翁sir又罵人,,好恐佈* 又拍抬啦,,翁Sir吾好甘啦,,D枱欄左,,你冇錢陪架xD** 以下系翁sir的名言,, 我吾使你講埋呢D野呀,, 你假人假意架*
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]