|
今日去旅行牙,,本來以為落雨就冇得去啦*
點知番到學又冇話取消喎,,好Happy牙*
本來話8:30上車,,等下等下,,9:00幾先上車*
上到車同Ling,,Yoyo坐,,系到狂食野xD*
同Yoyo一齊聽Mp3,,
我地成班系車度玩Game*
佢地有個殘忍一叮,,賢同堅唱哂成首無賴*
仲有勁多Game,,地又話成班一齊唱阿旺新傳*
去到營地啦,,就系到玩遊戲*
跟住食飯牙,,差吾多食完,,先發現碟菜有條蟲,,好驚牙*
跟住就自由活動,,同彤彤,,思,,美鈴,,昕,,
去左吹泡泡,,好好玩牙,,好令牙,,
D人踩單車經過,,有D Full House Feel,,
HAHA,,跟住Miss Ng又叫佢地學踩單車*
番去個陣,,佢地見到巴士有一男一女系到,,,,,,,,,,,,*
又狂系到影,,Miss Ng話如果佢地部相機有D,,,,,,,,,,,,,
就要重罰,,跟住佢地又唱歌,,
唱到番學校啦,,Haha,,今日好好玩牙,,xD*
|