2005 年 10 月 20 日 星期四
今日又係sport day 牙* 今日好好玩牙,, 今日啦啦隊嗌得好大聲,, 我同牙思嗌到超大聲,, 今日又同思,,美鈴,,婷去食野* 跟住番到去,, 有D比賽,,好好睇牙* 頒獎個陣,,我地又要嗌口號* 我地嗌左一個好好笑既口號,, 隊長狂笑,,呵呵,, 到頒啦啦隊獎個時,, 我地好緊張,, 係我地南社同東社牙,, 好開心牙,,我地仲攞埋全場總冠軍,, 個陣好感動,,我地又狂嗌口號,, 呵呵,,希望下年仲有得參加啦啦隊啦* 好唔捨得啦啦隊D人,,隊長,,社長,,隊員
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]