話咁快就黎14歲啦....
唉,,,
13歲既年尾發生左好多野,,,,
有開心又唔開心,,,
身體又唔多好,,,
話咁快呢個日記都用左1年幾啦,,,
唸番起13歲個年既野,,,
由網戀開始,,,
呀希係我第1個用真心既人,,,
唔知有D咩吸引我,,,
不過都好多謝佢,,,
比到我咁好既回憶,,,
有嬲,,,有唔開心,,,有酸,,,有甜,,,有苦,,,仲有痛,,
不過呢D回憶都係好真貴,,,
敏敏B:
好多謝你成日比我煩住都冇嬲,,,
多謝佢比我朋友個種真誠比我,,,
希望你15歲會過得好開心,,,
我相信命運,,,
張凱仔:
好多謝你成日都講D好安慰人既話,,,'
雖然你係女仔,,,
但係我都好開心!!
記住有咩事就同我地講呀,,,
如果唔係會成日唸唔好既野架啦,,,
倚霞仔:
多謝你令到我成日用腦唸野,,,
如果唔係個腦就廢架啦,,,
KAKA^^''祝你LOVE成功,,,,
陳家樂:
雖然你上年成日整喊我,,,
不過你比到我個啟示係,,,就算點樣都好,,,
都唔好成日喊,,,喊係解決唔到,,,
真係好多謝你比到我呢個咁好既啟示,,,
aR康:
雖然你有時幾細路仔脾氣,,,
好沖動,,,我知你係講得出做得到既人,,,
但係都要顧下其他人既感受,,,
玩還玩,,,唔好玩過火,,,
死神接班人"
多謝你呢大半年黎成日聽我講心事,,,
你冇一句冤言,,,
你仲提供到好多見意,,安慰下我,,,
或者同我抖串令我唔會咁唔開心,,,,
真係好多謝你,,,
aR輝"
對唔住!!以前成日叫你輝仔個D,,
我知你前排煩緊D野,,,
你都係我其中一個傾心既好對象,,,
嘻嘻,,,祝你心想事成啦,,,
JUSTIN:
多謝你呢1年幾黎既幫忙,,,
通常你做得到既野都會幫我做,,,
真係唔該晒你,,,
唔知點解我今日冇啦啦想打呢D野,,,
希望你地會有好既事發生啦,,,
呀哥(祥):
多謝你幫我同呀希做和事老,,,
個排真係辛苦你啦,,
希望你可以同你鍾意既人一齊開心咁過,,,
呀康:
你同呀哥都一樣,,,
但係,,,唔好抱住玩既心態,,,
我信你會用到真心去愛一個人,,,
雖然你講得岩,,而家跟本唔會長,,,,
不過我信有一日會同到一個天長地久既人,,,
--------------------------------------------------------------------
記住,,,
幸福既時候就唔好比佢停,,,
如果停左,,,
個D就會係回憶黎架啦,,,
真惜你身邊既人,,,
冇論你同佢有咩愁,,,,
冇論點都好,,,
都要珍惜...
如果唔係你會後悔,,
個時以經冇用架啦,,,,
係咁多啦,,,
|