diary profile NEW My Home

暱稱: ﹏"藍精靈↙
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

2007-01-19

2007 年 1 月 19 日  星期五

話咁快就黎14歲啦....

唉,,,

13歲既年尾發生左好多野,,,,

有開心又唔開心,,,

身體又唔多好,,,

話咁快呢個日記都用左1年幾啦,,,

唸番起13歲個年既野,,,

由網戀開始,,,

呀希係我第1個用真心既人,,,

唔知有D咩吸引我,,,

不過都好多謝佢,,,

比到我咁好既回憶,,,

有嬲,,,有唔開心,,,有酸,,,有甜,,,有苦,,,仲有痛,,

不過呢D回憶都係好真貴,,,

敏敏B:

好多謝你成日比我煩住都冇嬲,,,

多謝佢比我朋友個種真誠比我,,,

希望你15歲會過得好開心,,,

我相信命運,,,

張凱仔:

好多謝你成日都講D好安慰人既話,,,'

雖然你係女仔,,,

但係我都好開心!!

記住有咩事就同我地講呀,,,

如果唔係會成日唸唔好既野架啦,,,

倚霞仔:

多謝你令到我成日用腦唸野,,,

如果唔係個腦就廢架啦,,,

KAKA^^''祝你LOVE成功,,,,

陳家樂:

雖然你上年成日整喊我,,,

不過你比到我個啟示係,,,就算點樣都好,,,

都唔好成日喊,,,喊係解決唔到,,,

真係好多謝你比到我呢個咁好既啟示,,,

aR康:

雖然你有時幾細路仔脾氣,,,

好沖動,,,我知你係講得出做得到既人,,,

但係都要顧下其他人既感受,,,

玩還玩,,,唔好玩過火,,,

死神接班人"

多謝你呢大半年黎成日聽我講心事,,,

你冇一句冤言,,,

你仲提供到好多見意,,安慰下我,,,

或者同我抖串令我唔會咁唔開心,,,,

真係好多謝你,,,

aR輝"

對唔住!!以前成日叫你輝仔個D,,

我知你前排煩緊D野,,,

你都係我其中一個傾心既好對象,,,

嘻嘻,,,祝你心想事成啦,,,

JUSTIN:

多謝你呢1年幾黎既幫忙,,,

通常你做得到既野都會幫我做,,,

真係唔該晒你,,,

唔知點解我今日冇啦啦想打呢D野,,,

希望你地會有好既事發生啦,,,

呀哥(祥):

多謝你幫我同呀希做和事老,,,

個排真係辛苦你啦,,

希望你可以同你鍾意既人一齊開心咁過,,,

呀康:

你同呀哥都一樣,,,

但係,,,唔好抱住玩既心態,,,

我信你會用到真心去愛一個人,,,

雖然你講得岩,,而家跟本唔會長,,,,

不過我信有一日會同到一個天長地久既人,,,

--------------------------------------------------------------------

記住,,,

幸福既時候就唔好比佢停,,,

如果停左,,,

個D就會係回憶黎架啦,,,

真惜你身邊既人,,,

冇論你同佢有咩愁,,,,

冇論點都好,,,

都要珍惜...

如果唔係你會後悔,,

個時以經冇用架啦,,,,

係咁多啦,,,

 [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 272 | »