今日同琴日都好冇聊咁過,,,
琴晚做數做到我癲,,,
我用左1粒鐘做晒數工作紙同數簿,,,
唉,,,
我都係鍾意用做數黎忘記一切,,,
真係可以架,,,
*************************************
個新故事我作好啦,,,
我會慢慢咁寫係本簿到,,,
你地唔好睇人物個名,,,
係我唔知用咩名先咁炸,,,
*********************************************
由開學到而家,,,
第一次覺得科學堂係唔悶既,,,
我同肥寶係到討論科學作業,,,,
事關我地以為要做,,,
跟住原黎係唔洗架,,,
算啦,,,
當偷做啦,,,
我見過呀希條新女啦,,,
都幾成熟架,,,
跟住,,,
敏敏B喊,,,
因為E班D人,,,
又唸埋D唔開心既野,,,
都係多得MISS胡炸,,,
跟住就上晒D堂啦,,,
跟住做功課個時,,,
我同敏敏B狂寫字,,,
跟住就放學打波,,,
跟住同倚霞仔番屋企啦,,,
************************************
嘻嘻**
今朝早呢,,,
我早左D出門口,,,
見到以前成日見到個個人啊,,,
雖然唔知佢咩學校,,
不過仲記得套校服係點架,,,
我發現左樣野,,,
原來我對XX既人係好容易有FEEL架,,,
佢都係架,,,KAKA**
希望會成日見到佢啦,,,
嘻嘻**
*********************************************
今日係咁多,,,
BIBI
|