唉...
超冇奈囉,,,
媽子同老豆去左玩,,,
留低50雞比我,,
唉,,,
跟住ON下MSN喇,,,
跟住有個黑翼話ADD左我好耐都冇ON,,
我咪同佢講唔多想ON,,,
好冇聊個D野喇,,,
傾傾下,,,
發現對手愈黎愈僵喎,,,
凍到呀,,,
跟住就同佢傾左2粒幾鐘計,,,
佢同我講左好多野囉,,,
佢仲話佢唔識講野,,,
驚悶親我,,,
我話你驚我吃左你炸,,,
跟住就同佢傾啦,,,
傾到佢呀媽子番黎,,,
都知你有難處既,,,
跟住我順便落去買野食,,,
佢就做功課,,,
真係孝順仔,,,
跟住夜晚同佢傾左陣,,,
發現佢好,,,
唔知點講點形容,,,
就係咁過喇,,,
係咁先,,,BIBI
|