今日LUNCH係課室過///
我同張凱仔係窗邊睇D人番黎,,,
見到敏敏B個個////
人地個個都著長袖衫///
佢就著背心///
又高喎//
真係SPECIAL....
我呢就唔好提啦....
事關,,,
,,,,,,,,,
我都冇留意既人....
嘻嘻~"~
TELL ME MORE ,,,
比個個誠B話我整左個東菇頭...
又話我電到前面D陰傷晒...
我夠知啦///
點樣先唔會咁傷呀!?
唉///
算數///
同佢地打真係唔知點打...
一係好大力....
一係又高又遠////
一係就冇咩力//
唉///
算啦/...
跟住去左食野野///
番到屋企冇啦啦改變校服///
想睇就去我相簿個到睇啦///
我自己唸架...
整到幾耐下架,,,
睇左就比D意見啦....
^^''
|