今日本身約左敏敏B 梁綺 倚霞去西九溜冰架,,
跟住倚霞應該出唔到,,,梁綺話去完'''馬賽克''就要去教會,,,
跟住咁少人就冇咩興趣去喇,,,
唸住係屋企過喇,,,
但係個心就唸,,,
今日都要出一下出,,,
唔可以留係屋企,,
跟住就同敏敏B去左APM買筆先,,
事關D筆就黎用完喇..
跟住去左藍田行下,,,
點知,,,
得個個商場,,,
跟住同敏敏B如常食燒八爪魚丸,,,
當然就行個個場喇,,,
跟住同敏敏B講左好多野,,,
發現我地唸D野好似,,,
跟住就去左下面個M記喇,,,
我地買左一大既薯條,,,一杯檸檬茶,,,
我睇緊佢寫既故事,,,
明明SHARE SHATRE整完就伸隻手入去食先好味架嗎,,
點知佢唸住倒晒出黎,,
倒到一半,,,我叫停佢,,
我話唔係伸入去食會好D咩?!
佢話,,,下,,,,佢既動作就停左,,
定左型,,,我地就眼金金咁樣望住對方,,,
跟住係到傻笑,,,
跟住佢問點算呀,,,
我就唔倒都倒左喇倒埋喇,,,
跟住我話,,,你寫錯野喎,,,
係''咪煩撚住晒'' 唔係''撚煩住晒'',,,
跟住又係到傻笑喇,,,
笑到兩個面到紅,,,
我望到我地後面再後面個行既成班男仔成日望住我地呢邊,,,
我冇帶眼鏡所以睇唔清楚呀,,,
跟住,,
我問敏敏B你望唔到咩!?
佢係背住佢地坐架,,,
我點望,,
佢用D好係唔鋸人既眼神望一望,,,
笑到我呀,,,
兩條傻婆係到笑,,,
唸起覺得自己好似癲婆咁,,,
跟住,,
點都唸唔到去邊,,,
唸住行晒所有既出口,,,
有一個呢就係住宅,,
嘩,,,
靜到冇人有,,,
跟住就去另一個就係有個商場既,,,
行到上去,,,
點知,,,
係我地平時行開個個場,,,
跟住就行番落去,,
跟住去個個好似係C出口,,,
嘩,,,
好似好恐怖嘈咁,,,
個時個到又暗,,,D聲好嘈,,,
跟住個心係到跳,,,
點知行出去,,,
係,,,
係,,,
係一個隧道既出口,,,
個到有好多車,,,
我地一行出去,,,
即訓係到傻笑,,,
哈哈= ='''
估唔到係咁樣囉,,,
跟住我地唸住去側魚涌,,,
點知我地行上油塘個到睇下有冇野行喇,,,
點知,,,
又係靜到咩咁,,,
跟住就搭番車去寶琳喇,,,,
唉,,,
我地見到調景嶺,,,
我地就落左車喇,,,
我地見點解一個人都冇既,,
唔係終點站咩?!
唔係有好多人要落車咩!?
就係咁又係到傻笑喇...
好彩冇咩人,,,
如果唔係魚死都似,,,
我地覺得D人會覺得點解係到落車既,,,
明明落左車又唔搭個邊D車既,,,
唉,,,
魚爆囉,,,
跟住就搭車去寶琳,,,
夾完糖就去食燒八爪魚丸,,
跟住就搭車走喇,,,
跟住先唸起要幫翁庚陽買筆,,,
跟住好彩佢地個班人見唔到我姐,,,
婷婷竟然同班F,1仔行喎,,,
佢仲好大聲咁講話咩姣婆喎,,
心唸,,,YOU 2,,,
唔明問我喇,,,
跟住買完就經過M記走喇,,
點知見到許俊同XXY<--唔記得左咩名,,,
許俊仲打左我一下,,
我先望下佢,,
點知隔離條友話我姣婆喎,,
我真係X你老媽子呀,,,
勁想爆粗喎,,,
跟住許俊好大聲講我全名出黎,,,
我真係頂佢地唔順囉,,,
唉,,,
跟住就番到屋企,,,
我用左2粒幾鐘做晒D功課,,,
真係勁呀,,,
開住電腦竟然唔ON MSN喎,,,
真係奇蹟呀,,,
跟住12點幾就訓啦,,,
|