今日10點幾起左身身,,,
睇下部電話,,,
有個訊息喎,,,
咪睇下囉,,,
原黎係敏敏b呀,,,
佢話今日同佢個網友出街街喎,,,
我咪問下佢行邊到.,,
佢話佢網友定喎,,,
站時仲未知喎,,
後黎佢sd 左個msg比我,,,
話去左銅鑼灣食野先,,,
跟住去唔知邊到,,,
然後送埋佢返歸,,,\
我成日就係到睇電視視喇,,,
真係好冇聊囉,,,
今日係平安夜,,
12月11號個時,,,
唸住同ar希過既,,,31號倍唔到我,,,因為,,,
但係,,,,
而家咩都冇晒lu,,,
我呢排都冇搵過我d網友啦,,,
成日唸番起同你一齊過既日子,,,
我個時真係好開心,,,
但係,,,
原來我地既承諾一早就冇左啦,,,
我地輸左比感覺,,,
因為你對我冇晒感覺,,,
所以你對我既承諾,,,可以話係謊言,,,
但係我都好多謝你,,,
多謝你1個月黎比我可以係呢d美麗既謊言下生存,,,
個時好溫暖,,,好開心,,,
但係謊言始終有日會比拆串,,,
個時好似一盤冰水淋落黎咁,,
我先發現原來我一直都係我人生條路入面發緊夢,,,
我以為我只要唸你d衰野,,,
同埋另一個人一齊,,
我會忘記你,,,
但係原來係唔得架,,,
我一直都覺得自己好堅強架,,,
失戀又唔係未試過,,
好快就冇事架啦,,,
但係,,
原來我一直都係好懦弱,,,
我忘記唔到你,,,
一唸番起,,,
我個心又甜又苦,,,
或者你係我等一個真真正正鍾意既人喇,,,
我只係想每日都聽到你講一句野,,,
見到你一面就夠喇,,,
其他野我唸我唔需要,,,
每日只可以係留言訊箱聽你把聲,,,
好想好想番到以前,,,T^T
但係,,,
我知冇可能架啦,,,
好想你番黎我身邊,,,
冇左你既生活好辛苦,,,
好難過,,,,
|