今日又係屋企過,,,
同敏敏b傾左陣計,,
跟住我唸住訓架,,
點知呀媽打黎問去唔去食M記喎,,,
我又唔想出去,,
咪叫佢買番黎囉,,,
佢又話咁算啦,,,
番黎個時佢真係買左喎,,,
跟住,,
我就開電腦喇,,
好鬼冇聊囉,,
唉,,
到左夜晚,,
f,4個fd問我如果佢鍾意我我會點喎,,,
我地明明好地地咁傾緊另一d野,,,
點知冇啦啦咁問嚇到我,,,
跟住我又要食飯飯,,,
跟住上番線個時,,,
我就問左呀康同敏敏b,,,
真係多謝你地比我既意見呀,,,
跟住佢同我講呀希有時同個女仔sd msg,,,
唉,,,,
點解個心又,,,
我點做好呀,,,
呀陽,,輝仔,,,對唔住呀,,,
我話過,,要忘記佢,,,
但係點知,,,
都係做唔到,,,
sorsor呀,,
個心又唔掂,,,,
好鬼辛苦囉,,,
明明又唔係心臟病,,,
但係症狀同心臟病好似,,,
如果有就好喇,,,
個時,,,
|