sorsor,,
又冇打日記一日tim,,
不過算啦,,
都冇咩特別既,,,
星期二又同男仔打籃球,,,
不過好快就冇玩lu,,,
嘻嘻,,,
唉.,,,咁樣又唸起佢,,,
點算好呀,,,
今日又上犯賤昌個老婆既堂,,,
好鬼姣呀,,,
叫我同隻豬坐喎...
頂,,,
好唔''金居'''囉,,,
唉,,,
跟住唸番起琴晚同呀江傾d野,,,
我覺得我地係兩個世界既人囉,,,
我同佢講xxy$5000,,,
佢竟然話$5000炸!?
嘩,,
好串咁樣囉,,,
我覺得$5000係好多囉,,,
唉,,,
不過佢係wai 1 1個可以令我忘記呀希既人囉,,
但係,,,
我地既世界唔同囉,,,
奶bb講d野好岩囉,,,
我仲知道左d野tim,,
估唔到你係咁既人囉!?
竟然想溝我最好既fd!?
冇可能囉!!
呵呵!!
|