今日呢,,,
好早就起左身身,,,
對住部電腦等a媽番黎煮野食,,,
我整好多閃字仔,,,
全部都同老公仔有關關,,,kaka
唔知老公仔覺得靚唔靚呢!?
感唔感動呢!?
可能你bbq緊睇唔到啦,,,
跟住梁綺叫我同佢地打排球球,,,
我都未食野,,
點打呢就拒絕左佢地lu,,
我遲d就遲到啦,,,
跟住miss黃見我地唱友共情背到就叫我地不如唱埋啦,,
我地都話好,,
點知佢話手語都未做好,,
跟住就表演lu,,
我地唱個時全場一片安靜,,
我差d唱錯歌詞呀,,,
= =''
跟住去番音樂室做總結,,
呵呵..
下個星期3就係慶功'燕',,,
又有得食食lulu,,,
跟住就同佢地打排球,,
李倚走去還碟,,
王韻同敏敏b就番屋企,,,
梁綺同張凱加埋我就等杜紫同xx幫我地拎個排,,
我同張凱係到聽歌,,,
張凱估我d歌,,冇一首岩岩,,,
跟住我同張凱就'猜'波,,,,
梁綺去買野食同埋搵番倚霞,,,
我同張凱就去買野飲,,,
番到去,,
見到一個男仔同佢地打緊排球,,,
原來佢係靚次伯既,,,
我地照樣同佢打,,
點知我地班d男仔由網吧過黎呢邊打排球喎,,,
加埋佢地有好多人啦,,,
個場係羽毛球場黎,,
如果唔係隔離個班踢足球既,,,
我地就會過去,,,
我見到佢地差唔多走啦,,
唸住叫其他人過去架,,
點知有一班人就去晒個個都算係排球場,,
唉,,都係算啦,,冇為同人地爭啦,,,
就係咁樣樣,,,
走個時睇睇個電話話,,
先知老公仔打幾次黎,,
真係唔好意思呀,,,
冇心心架,,,
跟住就打番比老公仔,,
佢話等左我成個下午啦,,,
唔好唔開心心呀,,
原來你聽日要比賽,,,
你唔提我我都唔記得,,
你要加油呀,,,^^''
我決定以後要幫老公仔記住佢要做d咩啦,,
kaka,,,係咁多先,,,聽日見見啦,,
|