今日7點幾先起身身,,,
收唔到老公仔個訊息有d失望,,
跟住照常番學學,,
番到去發現把聲出唔到,,,
個喉嚨超痛,,
好似啞左咁,,,T^T
上左幾堂之後,,
把聲開始講到野,,,
想大聲d都唔得,,,
唉,,,真係好慘慘呀,,
好耐都未上過星期一既堂堂啦,,
最唔鍾意就係oral,,,
今日有d人要讀番之前教個首詩,,
好彩有問奶b炸,,
如果唔係出到去一定出醜醜,,,
我把聲咁沙佢都比8分喎,,
我好盡力架啦,,
好少有呢個分,,,
滿分係10分,,,
呵呵,,**
上緊電腦堂個時,,,
我好快做完上堂要做既野,,
就上msn,,,
得好少人仔炸,,
有個唔識既人add左我我,,
同佢傾左幾句就冇理到佢lu,,,
因為我好比心機唸番琴日做過既野,,
仲要打番出黎,,,
唔好話我唔乖乖呀**
我做晒老師叫我做既我先玩玩架炸,,,
跟住就咁打左鐘lu,,,
打唔晒tim,,
都係算啦個d都唔係好重要姐,,,
kaka,,,
我今日竟然冇帶錢錢呀,,,
整到買唔到野飲tim,,,
唉,,,都怪自己做咩買d小說呢,,,
差唔多用晒la,,
不過就唔怕悶啦,,
可以''bo''書書,,,
到左科學堂堂啦,,,
我就開始訓啦,,
訓左成一堂多tim,,
班主任上到黎我先醒,,
訓得好舒服呢,,
跟住就教緊男仔女仔既成長過程,,
聽左陣又想訓,,
真係訓左,,,
本身呢見到老公豬架,,
點知突然消失左,,
跟住就好黑黑啦,,,
就係咁嚇醒左,,
跟住放學打左陣排排,,
個個男仔剪個頭好可愛呢,,
好似石仔,,
不過佢長髮個時就好似另一個人啦,,,
點解我咁留意,,
唔好誤會我我,,
事關敏敏b好注意佢,,,隔離個fdfd,,
呵呵,,,唔好話我呀敏敏b,,,kaka
跟住番到屋企睇睇部電話先知老公仔sd過訊息黎,,,
我即刻上線線,,,
就同佢傾傾啦,,,
點算算呀,,,
佢話我愈黎愈口甜舌滑,,,= =''
我話只要佢開心心我會盡力做,,
點知佢叫我而家去生仔仔喎,,,
我都知佢講緊笑笑,,
佢指既係將來來,,,
食完飯飯上線,,,
點知老公仔冇反應應呀,,,
我個黎恐懼感又出現啦,,,
好彩佢add番我,,
真係好想即刻攬住佢唔放,,,
kaka,,^^''
今日係咁先.,,,
|