對唔住呀,,琴日冇打到日記仔,,,
-------------------------------------------------
今日番學之前就同老公仔sd sms啦,,
跟住呢番到學校啦,,
然後就話地下比較濕喎,,
唔係洗集隊喎,,
就係咁同敏敏b番上課室啦,,
跟住就收功課,,
同敏敏b為左唔比人捉去剪手甲所以去左陣廁所啦,,
呵呵,,,好奸奸^^''
跟住就狂做數學啦,,
到左延伸時間,,
我唔去合唱lu,,
就係課室做功課課,,
放學打波,,
我知你想踢既,,
可惜唔得得呀,,
呵呵^^''
跟住放學就打比老公仔啦,,
原來你今日打左人,,
不過都知你有忍架啦,,
個d又係既,,,
我會原諒你既,,
你有原因呀ma,,
跟住老公仔去左police 局,
我一邊做report一邊等佢,,
跟住我就食飯飯,,
跟住佢就練跑跑,,
真係比我估中左有人問佢拎電話,,,
好傷心心,,
跟住就我就講錯野,,
佢好似仲唔開心心tim,,
點算算,,
係我心目中,,
你唔係個種人黎架,,
信我,,
因為我班d男仔之前仲變態,,
上堂都講架,,
唔好為呢件事唔開心心,,
唸住唔見左20雞就可以破財'檔'禍tim,,
唉,,
真係好想有長袖唔開空既冷衫呀,,
今日係咁多先,,
|