今日去左九龍寨城參觀,,,
係黃大仙,,
係個到影左好多相相,,
不過冇位放,,,
有機會我會放架啦,,,
琴晚同老公豬嘈交交,,,
喊左勁耐喎,,,
一路喊一路係將床到呆住,,,
係個3個鐘既期間,,
我收到佢比我既sms,,,
佢話聽日就出番黎行,,
我個時覺得佢對我所講既承諾,,,
突然消失晒,,,
佢認承過我唔再食煙,,,但係我都知點可以一話戒就戒到咁大煙癮呀,,,
所以比佢每日最多食幾枝,,,
佢認承過我唔再打交交,,,同收山,,,
我知佢有幾次都冇打到,,,
佢真係好好架,,,
但係突然佢個sms咁講我好心痛囉,,
我打過比佢,,,佢冇接,,跟住打番比我,,
我問佢係咪真係出番黎行點解要咁做,,
佢話,,,(我唔記得佢講咩啦)
佢叫我唔好喊,,,
跟住佢話你唸下我地以後點先啦,,,(類似既話)
跟住就cut我線,,,
我仲係到喊,,,
佢打番黎話唔好喊,,,
我就話我咁蠢,,遇到呢d事,,除左喊我咩都唔知做咩架啦,,,
我地停左幾秒,,佢話我地變番以前咁,,
當今晚既事冇發生過,,
我愈唸佢同我點好既時候,,
好開心,個心好暖,,但係係喊住黎笑,,,
但係我唸番我地嘈個時,,,
佢對我所講既野,,,
我就好心痛,,,
個心又似比野壓住咁,,,
我好想講分手,,,
係真係分手個種,,
跟住就訓左,,,
|