老公仔認承左我唔番大陸住,,好開心心,,
點知,,係夜晚個時,,
又同佢嘈得好勁.,,
我竟然講左個句野,,
我真係冇心架,,,
我哄左你咁耐,,,
你一直都係咁亂唸野,,,
我可以點姐,,,
我就係咁樣,,,
坐左係床到,,,,喊左好耐,,,
我打你手提你就cut我線,,,
我打去a康屋企,,,
你又cut我線,,,
我對眼好累呀,,,
你知唔知呀,,
我真係唔知同你講野咩好,,,
我知你唔會願諒我,,,
不過都唔好傷害自己既身體,,,
呢排開始涼啦,,記住著多d 33,,
唔好飲咁多酒,,,會好傷身體架,,
又唔好為我而唔開心,,,我唔直得架,,
跟住就我cut左線,,
我係到唸,,,
'寄'然你都唔要我啦,,
不過自暴自棄啦,,
想做個樣就做,,,唔理自已有冇傷,,,
但係聽到你講話要出番黎行,,
仲話要打場大交timm,,,
可能連命都冇,,,
我唸番起你今日練完拳,,隻手一定痛痛,,
仲要打交,,,
我唔理你覺得我煩,,,
我就狂打比你,,
我又打去a康屋企,,
又話你地出晒去,,,
你總於打比我啦,,,
我知你喊緊架,,,
跟住我對眼支持唔住啦,,
訓左陣,,
大約5點幾起左身,,,
見到你比我既sms,,
我都叫你唔好打架啦,,
而家入埋廠啦,,
我回番你,,
你又未比番我,,
我就訓左陣,,
發左個好恐怖既惡夢,,
好恐怖呀,,,嚇到我起左身,,,
你回番我啦,,
我知你係a康到,,
睇下今日幾點換領完個回鄉證,,
如果早既,,
我去你個邊,,
不過點知,,
等左成3 4粒鐘先到我,,
對唔住呀,,
我都好想去你個到,,
|